Nova/Davanartha

Siedem lat temu w Yorkshire, w Wielkiej Brytanii, uderzył meteoryt. Nie przewidywano tego impaktu, ale kilka minut przed zdarzeniem towarzyszyły mu dość widowiskowe efekty świetlne. Na miejscu trafienia jednak nie odnaleziono niczego, poza zwęglonymi pniami drzew. Kilkanaście metrów stamtąd jednak, młoda dziewczyna radziła sobie z amnezją. W końcu znalazła pracę jako pracownica sezonowa, w okolicy, zamieszkałej głównie przez starszych ludzi. Przyjęła imię Jane Doe, głównie po to by mieć jakieś imię. Dopiero stosunkowo niedawno, zaczęła na nowo odkrywać swoje niezwykłe zdolności, i chce odkryć kim naprawdę jest, dlatego też udała się do Londynu, by tam przeprowadzić śledztwo – i dlatego działa jako superbohaterka, ochrzciła się Nova, by nawiązać kontakt z super-naukowcami, którzy mogliby jej pomóc w wykorzystaniu jej umiejętności.

Oczywiście, Jane nie jest człowiekiem – naprawdę nazywa się Davanartha – co w jej ojczystym języku oznacza Mroczne Serce Gwiazdy; była niegdyś potężnym postrachem Galaktyki, dopóki siedem lat temu Gwiezdny Patrol nie zaskoczył jej na orbicie kolejnego świata, który zamierzała zniszczyć. Wraz z kilkoma ziemskimi bohaterami, strażnicy kosmosu starli się z Davanarthą, i zamierzali ją zaaresztować. Szok porażki był tak wielki, że Davanartha straciła pamięć i sporą część swoich mocy (efekt psychosomatyczny). Co gorsza, choć Jane Doe jest sympatyczną dziewczyną, nadal istnieje ryzyko, że na widok jednego z bohaterów, którzy ją pokonali, powróci osobowość Davanarthy, co nie będzie miłe. Jej kostium superbohaterki nawiązuje do ognistych wzorców Davanarthy, więc komuś z tych bohaterów uda się w końcu ją rozpoznać…

Pomysł na przygodę: Dr Newton, geniusz naukowy zostaje porwany – BG dowiadują się, że uczynił to jeden ze słynnych superbohaterów – w ten sposób ukrywa naukowca przed Novą. Bohater wie, kim jest Nova, ale uważa że powinna stopniowo przyzwyczaić się do nowej tożsamości. BG mogą uwolnić naukowca, albo podtrzymywać kłamstwo przed Jane – ich sojuszniczką.

Peacekeepers: Tak, Nova jest Ultimianką, i to jedną ze znacznych figur w kulcie Pożeraczy Planet (możesz dodać jej moc Odporność i Regeneracja, ale znacznie zwiększy jej to potęgę, zastąpić jej moce innymi czy uznać ją za „Ultimiańską mutantkę”). Jest dotknięta amnezją, ale pamięta kilka pojęć ze swego przeszłego życia – głos kobiety (Cesarzowej) mówiącej coś o jakimś Sześcianie.

Duch k8, Siła k6, Spryt k6, Wigor k12, Zręczność k10

Charyzma +0, Tempo 6/12, Obrona 6, Wytrzymałość 8

Odwaga k8, Przetrwanie k6, Rzucanie k12+1, Spostrzegawczość k8, Walka k8, Wyśmiewanie k6.

Zawady: Chojrak, Fobia (drobna, zimno), Lojalna, Tępak (nie zawsze wie, jak działa Ziemia), Nawyk (drobny – akcent z Yorkshire).

Przewagi: Nerwy ze stali, Twardziel, Unik, Zabójczy strzał.

Supermoce:

Atak dystansowy (12 pm – wariant żywiołowy (ogień), 2 poziomy dodatkowych obrażeń, 1 poziom PP): 4k6 obrażeń, 12/24/48, BC, cele mogą zająć się ogniem, PP2. (rzut kulą ognia)

Wymiana (atak na eksplodowanie/kontrola energii

Eksplodowanie (7 pm): Wariant żywiołowy (ogień), DWW – 3k6 obrażeń na obszarze Dużego Wzornika Wybuchu z Novą w centrum, cele mogą zająć się ogniem. (przeładowanie energią)

Kontrolowanie energii (4 pm – wariant żywiołowy (ogień)) może tłumić efekty ognia i zadawać obrażenia na obszarze ŚWW, cele mogą zająć się ogniem (instynktowne zrozumienie płomieni).

Lot (4 pm) – lot z tempem 12 (unosi się na poduszce rozgrzanego powietrza)

Super-cecha (4pm) Zręczność +2, Wigor +2 (resztka nadludzkiej potęgi).

Super-umiejętność (1 pm) Rzucanie +2 (instynktowna kontrola nad pociskami)

Dodaj komentarz