Dziwne rzeczy się dzieją


Ech, nie będę się kopał z koniem. Dlaczego?

Nie mam zamiaru walczyć ze skretyniałymi trollami święcie przekonanymi o moim kolesiostwie z szefostwem jednego portalu. Ludzie, ja nie wiem skąd się biorą takie opinie, ale ja naprawdę nie mam ani nie proszę o jakieś specjalne fory na poltergeiście. To, że przenoszę tutaj tego bloga, tracąc zresztą kilkudziesięciu czytelników, chyba o tym świadczy.

Wkurwiają mnie (O JAK KURWA MI ULŻYŁO) święte wojny między rolplejowcami. O ile za dawnych czasów mojej młodości były one sensownie geekowate („elfy są gejami! Nie są, spierdalaj!”), o tyle dzisiaj są idiotyczne. Jasne, że w każdym środowisko ma swoje wewnętrze walki, ale o co kurde tera chodzi? Podzielił się nam fandom na fandomek, i jakieś 100 innych fundomów i innych lansparty. Jasne, można nie lubić Ryśka… To ja z nim nie będę rozmawiał i nie czytał jego tekstów. Przecież to jest hobby. Coś, co robimy w czasie wolnym. Dla zabawy. Jeśli nie masz co robić, pograj w WoWa czy w coś, a nie wkurwiaj innych.

Po ostatnie, tutaj jest lepsza placforma blogowa.

Wobec wszystkiego powyżej przenoszę bloga tutaj z ciężkim westchnieniem.

To co mnie najbardziej przybija, że po opublikowaniu tego na polterze natychmiast pod komentarzem rozpęta się flejm, tak jakby w piękny sierpniowy dzień nikt nie miał nic innego do roboty.

11 thoughts on “Dziwne rzeczy się dzieją

  1. Szkoda komciów. Że polter jest słaby wiadomo nie od wczoraj, więc takie tupanie nogą też uznaję za słabe. „drama queen”…

  2. Spoko, od penwego czasu większość sensownych bloggerów ucieka coraz szybciej z poltera, z powodów czy to zamordystycznych czy nadmiernej P.C.(political correctness) czy kolesiostwa mo(r)deracji. Taki lajf.

    Powodzenia w blogowaniu!

    • Każdego dnia usuwam kilka-kilkanaście postów typu „JESTESCIE GÓPI POLTERKU!!!111”. Dalszy tego typu spam jest jednak dodawany z determinacją czasem przewyższającą moce przerobowe moderacji.

      Natomiast nic dziwnego Kastorze, że tego nie zauważasz – właśnie po to przecież kasujemy takie rzeczy, by userzy nie musieli na nie patrzeć 🙂 Natomiast te posty Fana Fanów, które nie zawierają samych wielkich liter / bluzgów / innych takich, zostają.

      Natomiast jeżeli widzisz komentarz wymagający według ciebie moderacji, nie czekaj i powiadom kogoś z moderatorów, np. mnie, pod gg 1212981.

  3. 😀

    Czy to tylko ja, czy naprawdę w jednym miejscu dokopuje się Polterowi jednocześnie z powodu zamordyzmu, PC, kolesiostwa moderacji i braku moderacji? ;>

    • Nie to nie Ty. Zarzutów jest tylu ile osób które wolą inne miejsca niż poltera. Każdy uważa coś innego za wadę. Ja np. uważam, że P.C. i związany z nim( i tylko z nim) zamordyzm jest przegięciem Kastor z kolei uważa że moderacji ogólnie rzecz biorąc jest za mało. itd… Przecież wszystkim nie dogodzisz. Ale skoro tyle osób wytyka różne rzeczy to może coś faktycznie jest nie tak

  4. A może po prostu osoby, którym się nie podoba są bardziej widoczne? Bo fakt, że trochę osób udziela się na poltku bez narzekania jednak może dowodzić, że komuś się podoba.

    Kastor: Mniej więcej to samo pomyślałem. Ale cóż, póki nie wymieni się modów na osoby, które działają, nic się nie zmieni. Poltek nadal będzie szedł na dno. I bynajmniej nie na modłę Nautilusa, a raczej cegły rzuconej do jeziora.

  5. Ze też przemiły KaKa nie przypomnisz sobie dyskusji twojej wielce merytorycznej i fachowej z Gruszczym
    Widzisz różnica pomiędzy mną a tobą jest taka że ja nie pokusiłbym sie o takie obwieszczenia jakimi ty sypałeś na forum w stosownym watku – tak widziałem twoje „komentarze” nawet juz po usunięciu. Pokaże wnukom. To własnie ten translator. Jednak nie mam zamiaru zaśmiecać Erpegisowi nowego bloga.

    A żeby niebyło offtopicowo: Quendi odpowiedział za mnie. Dzieki.

  6. A ja zapytam z głupa frant, zainspirowany wpisem pod linkiem blogowym na Polterze… Co ci szkodzi skorzystać z Magicznych Klawiszy Ctrl+C i Ctrl+V i publikować takie teksty w dwóch miejscach na raz?

Skomentuj

